plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

lördag 16 april 2011

Lugn helg!

Tänkte bara skriva ett inlägg nu för snart ska vi hem till Veronica och då lär det inte bli något inlägg förens imån :)
Iaf, igår gjorde vi inte så mycket, kollade på film och sen gick vi och la oss, men det var bra för jag var trött.


Har skitont i min tungpiercing och vet inte vad som är fel :s 
Den kanske är infekterad, så ska försöka ta hand om den ordentligt annars kanske jag hamnar på akuten ;)


Glöm inte att anmäla er till tävlingen!
Ni får ha en bra dag så hörs vi! :D

1 kommentar:

  1. sv: Nu har jag utsett vinnaren utav tandblekningen! Och personen som vunnit är länkad i tävlingsinläggt!

    Jag vill också passa på att tipsa om att jag nu startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg ;)
    Klicka bara på länken här under för att komma till tävlingen :)
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/vinn-valfri-markesvara.html#comment

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D