plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 12 april 2011

Godnatt!

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg, för jag kände det var dags.
Tänkte göra en vlogg idag men det får bli imorgon :)  Nu har ni något att se fram emot ;) haha


Imorgon ska jag försöka pärla (måste köpa nya!) leta upp gamla kläder som min fina flickvän vill att jag ska ha :) och leta upp ett par gamla mjukisbyxor till henne, hon känner att hon är alldeles för utseendefixerad så hon ska försöka gå utan fixat hår, i mjukisbyxor osv i skolan :P 
Får se hur det går :)


Jag tänkte skriva ett åsiktsinlägg snart, men vet inte riktigt om vad. Får se hur det går, nästa vecka har jag ju mycket att göra så då kommer jag iaf ha lite att blogga om, även om det kanske inte är så kul att läsa vad jag gör på dagarna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D