plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 22 april 2011

Är hemma efter att ha varit i Gbg och tatuerat mig och den "hemliga" personen om också tatuerade sig var min mor som förlorat ett vad mot mig och min bror så hon var tvungen att tatuera sig ;)
Jag fyllde bara i mina som jag redan har och min mor skrev TJM (Tobias Jonas Martina) lite fint på handleden :)


Efter tatueringarna åkte vi hem till min moster och fikade lite och hon hade massa smink och nagellack som hon inte ville ha så det fick jag :D
Fick 3 primers som jag verkligen behövde, fina nagellack, så jag måste rensa bland dom för jag har över 100 st :P  Och mycket, mycket mer!
Har även gjort halva pärlplattan som Hanna vann i min tävling, såhär ser den ut än så länge :)
Ha det bra, ska försöka göra ett videoinlägg imorgon, ska försöka sminka mig lite imorgon med, så kanske blir video på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D