plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 23 februari 2011

Omstart!

Nu hade jag tänkt börja blogga eftersom alla andra gör det.
Ne, men har ju en annan blogg, men där skriver jag bara tankar och känslor.
Denna bloggen blir mer ytlig, det gillar vi.

Detta första inlägget kommer handla mest om min nya naglar för dom är så gudomligt fina (:
Ne, men slänger upp en bild på dom iaf.
Dom gör dock så att jag stavar fel hela tiden, för dom är så långa och skriver på alla tangenter samtidigt :<

Imån tänkte jag skriva ett inlägg om en grej min flickvän berättade för mig idag.
Men det tar vi imån, efter att jag tagit blodprov och varit på bup och köpt cigg till småkids (:

Fierce and Love!

3 kommentarer:

  1. miccis här :D gillar att du bloggar (Y)

    SvaraRadera
  2. Chaaarmy : Tack! :D Jag är nog lite kär i dom :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D